MINA KÄRA VÄNNER..

JAG SAKNAR ER!
Ni är så jävla bäst allihopa, även om ja inte fått med alla på bild, men jag saknar cross säsongen så mycket, jag saknar att få vara med er, skratta med er och ha så sjukt roligt med er. Uppehållsdagarna på dalacrossen då vi var vaken nästan hela natten och skrattade och hade sjukt roligt, vi badade, vi var ute, vi grillade, vi gjorde allt!!! Man mår så bra med er. Jag längtar till cross säsongen 2011. Vi tillsammans ska göra den exakt lika bra som förra årets.
Alla dom nya vännerna jag lärde känna, vi kom så nära varandra allihopa.. Ni är ändå dom som får en att må som bäst, tack för att ni finns, eran humor, som ingen annans. Vill bara säga, det finns inga som ni, och JAG ÄLSKAR ER MINA KÄRA VÄNNER♥♥♥

Kommentarer
Postat av: felicia

åh, emma, när jag kollade på bilderna föll jag nästan tårar alltså.. så äckligt mkt saknar jag dig, dom, ja allihop!

fan alltså, vi måste göra om det!

älskardig <3<3<3

2010-12-20 @ 21:14:55
URL: http://feliciaisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0