JUL-LOOOOOOOV

Så jäääääääääääääääääävla härligt!!!!! Är superduper glad nuja, hehe! Åkte till köpis med sofie en stund efter skolan men hon fick gå iväg för jag skulle köpa sista julklappen till henne, sen gick vi hem och böt julklappar, jag fick en spray från Make Up Store som man sprayar i annsiktet så det sitter kvar hela dagen, och en deo. AWSOMMEEE!!! Kommer bild på det. Annars har det varit en slapp dag, fick betygen sen fick man gå hem typ. Är ganska nöjd och nu vet jag vad det är jag ska satsa på till nästa år. HÖÖÖÖÖRS. pusssen

 

TACK!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mycket brukar du handla julklappar för?

2010-12-22 @ 01:30:59
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0