JUL KAOOOOOOS!!!

Blir tokig vilken stress det är överallt. Gick till köpis med bästavän och köpte sista julklapparna, till Julia och Matilda hade jag kvar. Vart kvar med det sen hämta pappa mig så åkte jag hem och började slå in julklappar med Lena.. Vi åt pizza och så men sen när jag skulle slå in farmor och farfars vas som dom ska få i morgon så tappade jag den rakt i golvet, så den sprack i tusen bitar, vart tooooookig på mig själv så klart, men pappa och jag åkte ner och köpte en ny direkt, hehe! Har även hunnit träffa Jullan och vi har bytt julklappar, fick massa fina grejer, kommer bilder om någon timme! Har just nu sjunkit ner i soffan eftersom det är uppesittarkväll! Mysigt! Hörs efter. PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0