SLUT PÅ VECKAN

när mamma väckte mig i morse så var jag typ död, ja ville bara sova, menmen, va bara att kliva upp, hade en riktigt rolig dag, men utan sofie och elin hade de inte blivit roligt, ni gör min dag tjejer! aja hade ganska jobbiga lektioner, sen när vi sluta så gick jag och linnealarsson heeela vägen hem, haha fast så farligt va de inte:) sen gjorde jag och mamma tacos, har inte gjort så mycket idag, mest vart hela kvällen och myst med mammmi:) nu ligger ja i sängen och pratar med viktor :d haha du är bäst, eller viktor vad va de ja skulle skriva? ;)haha,, i morgon blir det bollnäs och cross med julia, LÄNGTAR! nej nu ska jag fan sova smart, pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0