only love can ease the pain

NEj, så äre inte! eller kanske fast nä eller ja vet inte ;) hahaha..  men iallfall, igår hade vi kalas för william, eller kalas kanske man inte ska kalla det? haha, alla stanna typ hur länge som helst men jag gick och la mig tidigt, hur trött va man inte efter en hel vecka i skolan?! FY.. aja vaknade runt 10, sen kom mamma upp och fråga om jag skulle med och handla, så klädde på mig lite fort, dom åker ju iväg på tävling idag, andre tävlar i morgon, lycka till bubbben! så jag är ensam hemma inatt, eller matilda&johan, skönt så blir de tyst ett tag :) loffe och rasmus kanske kommer förbi en stund, vi får vel se?! annars ska ja nog bara ta de lugnt, såskönt. aja pusshej


när man var liten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0