jag har det bra mitt liv rullar på

uppdaeringen har väl inte vat supernajs, skolan har ju börjat och det funkar faktiskt, det är inte dö tråkigt, det rullar på! vi har inte jäte bra skema men de är helt okej :) slutade halv fyra idag, te hem och käka, sen va jag barnvakt åt willliam medans andre träna i ösregnet och mamma var på föräldrarmöte, jag och wille bakade asgod klasskaka, sen kom mamma hem, satt och prata lite om föräldrar mötet, känns sjuk bra, skolan rullar på och allt rullar på, nu jävla ska jag fixa det här! sen tog jag ett varmt bad, och nu har jag hoppat i sängen, ska ,sova nu i morgon är de en ny dag, tror faktiskt att jag ska ner på köpis och shoppa lite :) hihi aja puss godantt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0