JAG ÄLSKAR DIG SOFIE ♥

om det är som loffe säger, så borde ja dricka ganska mycket oboy.. haha närå ska inte låta emo nu emma! men faktiskt så började dagen som skit, allt blev fel, tur att man har sofie!! aja de löste till sig ganska så bra, åkte hem till henne efter skolan och skrattade som aldrig förr.. asså omg, sofie spydde för hon garva så mycket, och jag fick typ andnöd.. sen duscha vi i regnet och hoppa i vattenpölarna, sen avslutade med massa grymma bilder och sen en riktig dusch.. fyfan va skönt de va, haha men nu ska ja sova det är en ny dag i morgon. pussssssssas



ända sen den första gången jag sågdig har jag älskat dig så in åt helvete, du är luften jag andas, du är min dag och du gör min dag, visst vi bråkkar ofta... men har vi hållt i hop i 9 år så gör vi det föralltid. jag älskar dig sofie wiklund, nu då och föralltid

Kommentarer
Postat av: natalia

det regna inte ALLS idag xD

2010-08-18 @ 22:56:46
URL: http://gnatalia.blogg.se/
Postat av: sofie :D

emma älskling!

vad skulle ja göra utan dig, du förstår inte, JA förstår inte! hur en person kan betyda så mycket..

alltså, 9 år av både bråk och UNDERBARA tider har vart så in i bombens fucking jävla roliga! att du kan få mig skratta som INGEN annan, älskar ja!

du betyder så mycket, och ja är så glad att ja får finnas där för dig när du behöver mig, lika som du finns för mig! du vet att ja alltid kommer finnas att prata med, j ä m t.

ja älskar dig bästavän<3

2010-08-19 @ 21:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0