tagga skola

eller inte.... fyfan jag längtar verkligen inte! menmen, 2 måndader borde man vel kunna kämpa på :):) men nu tror ja faktiskt att jag ska ta mig till sängen, kommer aldrig kunna men ska lyssna på lite mysik så kanske ja somnar, upp till bevis!
godnatt folket..

EMMA: hallå
ANDRE: emma vetdu, jag har fått en tjej
EMMA: va roligt, vad heter hon då?
ANDRE: hanna, hon ska följa med mig hem i morgon
EMMA: då får vel visa hon i skolkattalogen då, är hon söt då?
ANDRE: ja hon är jätte söt och hon frågade chans på mig och jag svarade ja!
bra gullig bror man har ändå, 7 år och överlycklig för att han FÅTT en tjej xd

Kommentarer
Postat av: sofieeee:D

haahha gullig han är då!!:D

2010-04-12 @ 22:09:34
Postat av: ELINSKALK

aaaaaaaw.... om det ändå vore så lätt :)

2010-04-13 @ 01:08:44
URL: http://heyysnyggast.blogg.se/
Postat av: elinh

men va söt :D haha!

2010-04-13 @ 16:15:03
URL: http://elinhirsch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0