nu är det slut på veckan det är dags för fredagsmyyyyyyyys




haha även fast det är slut på fredagen nu men, haha!
drog till sofie efter skolan, gjorde inte så mycket där, sen drog i till nattii och tjocka i oss pizza, haha gott va de. sen kom emma jonsson och issa dit, så cykla vi runt lite, sen hem till issa, prova köra anden i glaset men vafan de funka ju inte :o haha, sen kom anton&markus, åsså gick vi till nått spökställe, haha men de va inte läskigt så, eller jo fast nä, lite kanske :) haha sen va klockan helt plötsligt tolv, gick till bäckkorsnignen så hämta johan mig där&skjutsa hem mig för han skulle ändå till matilda, snällt! så nu ska jag lägga mig och lägga över ALLA bilder på datan så ja kan lägga in nå bilder, är såååhäääärr tråkig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0